مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 15:452023-11-23پزشكي

به زودی مرکز شیمی درمانی بیمارستان مهر ملایر افتتاح می شود


رییس شبکه بهداشت و درمان ملایر با بیان اینکه به زودی مرکز شیمی درمانی در بیمارستان مهر افتتاح می شود،گفت: با تحقق این پروژه، دیگر نیازی به ارجاع بیماران سرطانی به مرکز استان نیست.

- ایسنا/همدان رییس شبکه بهداشت و درمان ملایر با بیان اینکه به زودی مرکز شیمی درمانی در بیمارستان مهر افتتاح می شود،گفت: با تحقق این پروژه، دیگر نیازی به ارجاع بیماران سرطانی به مرکز استان نیست.

دکتر کریم میرزایی پنجشنبه دوم آذر ماه در دومین مجمع سلامت سالانه شهرستان ملایر که با حضور اساتید دانشگاهی و مسئولین حوزه بهداشت و درمان در تالار حافظ دانشکده عمران و معماری برگزار شد، افزود: با افتتاح مرکز شیمی درمانی ملایر ، در زمینه هزینه های رفت و آمد و درمان بیماران سرطانی صرفه جویی بزرگی صورت می گیرد.

وی از همراهی و اقدامات خوب خیرین حوزه سلامت تقدیر کرد و گفت: در حوزه بهداشت و درمان هرجا که وارد می شویم، جای پای خیرین به وضوح مشاهده می شود.

میرزایی به نیازمندی های حوزه بهداشت و درمان شهرستان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر در بخش فوریت های پزشکی نیازمند به روزرسانی آمبولانس ها هستیم که در این زمینه کمک و مساعدت خیرین را برای خریداری آمبولانس های نو می طلبیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به زودی مرکز شیمی درمانی بیمارستان مهر ملایر افتتاح می شود

به زودی مرکز شیمی درمانی بیمارستان مهر ملایر افتتاح می شود