مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 12:072023-12-18اقتصادي

صدور 4 هزار و 400 فقره سند مالکیت روستایی و شهری


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: طبق برنامه ریزی به عمل آمده، مقرر شده بود که در سال جاری، 4 هزار و 400 فقره سند مالکیت در سطح استان زنجان در 9 ماه صادر شده است.

- رضا خواجه ای، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه، بنیاد مسکن با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک در سال جاری توانسته 4هزار و 435 فقره سند مالکیت برای واحدهای مسکونی روستایی و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت صادر کند، اظهار کرد: طبق برنامه ریزی به عمل آمده، مقرر شده بود که در سال جاری، 4 هزار و 400 فقره سند مالکیت در سطح استان زنجان در 9 ماه صادر شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان افزود: تاکنون 6هزار و 800 فقره پرونده به اداره ثبت اسناد و املاک برای صدور سند مالکیت ارسال شده، که پیش بینی می شود تا پایان سال این میزان محقق شود، که این امر نشانگر این است که نسبت به برنامه پیش بینی شده، رشد 150 درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه مهاجرت معکوس روستاییان از شهرها به روستاها، افزایش بهای خانه های روستایی، ارائه تسهیلات بانکی به روستاییان، حل اختلافات آنها و روان سازی کوچه ها و معبرهای روستایی از دستاوردهای مهم این طرح است، تصریح کرد: سنددار کردن خانه های روستایی از مهاجرت روستاییان جلوگیری می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 4 هزار و 400 فقره سند مالکیت روستایی و شهری

صدور 4 هزار و 400 فقره سند مالکیت روستایی و شهری