مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 11:452023-11-22پزشكي

همکاری سازمان جهانی بهداشت برای درمان مؤثر مسمومیت در ایران


سازمان جهانی بهداشت در قالب پروژه ای با مشارکت بیمارستان آموزشی اسلو (نروژ) دستگاه های تنفسی و اقلام ضروری مورداستفاده در تحقیقات مرتبط با درمان مسمومیت با متانول، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، 30 آبان، تهران – هدف از این برنامه مشترک تاثیر بر تولید جهانی دانش و تقویت همکاری میان مؤسسات علمی در سطح جهان است.

  همکاری بین دانشگاه اسلو و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نشانگر گامی در راستای ارتقای خدمات بهداشتی و بشردوستانه در جمهوری اسلامی ایران است.

این همکاری، با تقویت ظرفیت کشور در زمینه کارآزمایی های بالینی در حوزه درمان مسمومیت، بویژه ناشی از متانول و مونوکسید کربن، یکی از نیازهای عمده مراقبت درمانی در منطقه را پاسخ خواهد داد.

  این پروژه با هماهنگی میان بخش های مختلف، از جمله بخش درمان، مؤسسات علمی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان جهانی بهداشت (در سه سطح کشوری، منطقه ای و جهانی) به انجام رسید و در آن تمامی جوانب از جمله حقوقی، فنی و تدارکاتی مدنظر قرار گرفته بود.

  دستگاه های تنفسی و آنتی دوت های متانول طی مراسمی به طور رسمی به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اهدا شد.

این مراسم با حضور چهره هایی همچون رییس و معاونان دانشگاه، سفیر نروژ در ایران، نمایندگانی از وزارت امور خارجه، وزارت بهداشت، سازمان ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری سازمان جهانی بهداشت برای درمان مؤثر مسمومیت در ایران

همکاری سازمان جهانی بهداشت برای درمان مؤثر مسمومیت در ایران