مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 12:002023-12-06سياسي

پیام پلیس برای روز دانشجو


در آستانه 16 آذرماه و روز دانشجو، پلیس پیامی را صادر کرد و در آن تاکید کرد که «دانشجوی آگاه، الگوی تمام نما و چشم بینای یک ملت است که می بایست نسبت به همه رویدادهای جامعه خود حساس و مسئولیت پذیر باشد.

- در آستانه 16 آذرماه و روز دانشجو، پلیس پیامی را صادر کرد و در آن تاکید کرد که دانشجوی آگاه، الگوی تمام نما و چشم بینای یک ملت است که می بایست نسبت به همه رویدادهای جامعه خود حساس و مسئولیت پذیر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پیام فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که به مناسبت 16 آذرماه و روز دانشجو ادامه آمده است: 16 آذر نماد روح استکبارستیزی دانشجویان ایرانی در طول تاریخ دانشگاهی کشور است و دانشگاهیان در جریان مبارزه انقلاب اسلامی و پیروزی نهضت امام خمینی(ره) و استمرار این جنبش ظلم ستیز و حق طلب همواره حضور تعیین کننده داشته اند.

دانشجویان امروز با کسب بصیرت سیاسی چشم به فتح قله های علوم دوخته اند تا فردایی بهتر را برای امت اسلامی و انسانیت رقم بزنند و دشمنان را همان گونه که در جنگ سخت به شکست کشاندند در جنگ نرم نیز ناامید و سرخورده کنند.

دانشجوی آگاه، الگوی تمام نما و چشم بینای یک ملت است که می بایست نسبت به همه رویدادهای جامعه خود حساس و مسئولیت پذیر باشد، مسلما پررنگ تر شدن نقش جوانان در عرصه تصمیم گیری، تصمیم سازی، تقویت بنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام پلیس برای روز دانشجو

پیام پلیس برای روز دانشجو