مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 10:202023-11-27اجتماعي

آماده باش شبانه روزی گشت های حامی شهر برای اسکان افراد بی سرپناه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با توجه به لزوم حمایت از اقشار آسیب دیده اجتماعی از جمله کارتن خواب ها و افراد بی سرپناه، با شروع فصل سرما و با هدف حمایت و ارائه خدمات مطلوب تر به این قشر آسیب پذیر، - با شروع فصل سرما، گشت های ویژه فوریت های خدمات اجتماعی حامی شهر در آماده باش کامل در سطح کلانشهر تهران هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با توجه به لزوم حمایت از اقشار آسیب دیده اجتماعی از جمله کارتن خواب ها و افراد بی سرپناه، با شروع فصل سرما و با هدف حمایت و ارائه خدمات مطلوب تر به این قشر آسیب پذیر، گشت های ویژه فوریت های خدمات اجتماعی حامی شهر در آماده باش شبانه روزی هستند.

شهروندان تهرانی می توانند در صورت مشاهده افراد بی سرپرست و کارتن خواب با شماره تلفن مرکز فوریت های خدمات اجتماعی 137 تماس حاصل کنند تا گشت های حامی شهر سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران بلافاصله به محل اعزام شده و مددجویان را به مددسرا ها انتقال دهند.

در حال حاضر حدود 50 گشت ویژه حامی شهر به صورت شبانه روزی آماده باش هستند و همچنین مددسرا ها (گرمخانه ها) مناطق 22 گانه نیز آماده پذیرش افراد بی سرپناه و کارتن خواب بوده تا در روز های سرد پاییزی و زمستانی اقدام به اسکان این مددجویان کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش شبانه روزی گشت های حامی شهر برای اسکان افراد بی سرپناه

آماده باش شبانه روزی گشت های حامی شهر برای اسکان افراد بی سرپناه