مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 19:062023-12-21سياسي

استفاده از ظرفیت های سواحل مکران برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی


سواحل مکران گنج پنهان است و باید از ظرفیت این گنج پنهان در زمینه های مختلف به ویژه پیشگیری از آسیب های اجتماعی به خوبی استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چابهار، چهارمین همایش روانشناسی و آسیبهای اجتماعی با محورهای خانواده آموزش مسایل تربیتی بیماریهای خاص و فضای مجازی حاشیه نشینی اعتیاد و خودکشی در باحضور علی محمد قادری ریاست سازمان بهزیستی کشور در شهرستان چابهار برگزار شد.

رییس سازمان بهزیستی در این همایش اظهار کرد: اگر در خصوص روانشناسی و حوزه آسیب های اجتماعی در جایی و در قطعه ای صحبت می کنیم حتماً مسئولین اقتصادی توجه کامل و اهتمام ویژه ای نسبت به اقتصاد و این ظرف بزرگ و این اقیانوس بیکران باید داشته باشد.

علی محمد قادری افزود: سواحل مکران گنج پنهان است و باید از ظرفیت این گنج پنهان به خوبی استفاده کنیم.

این مسئول بیان کرد: استفاده از ظرفیت اقتصاد دریا نیازمند کار جهادی است، کار جهادی با کار عادی متفاوت است چرا که در کار جهادی بدون اینکه فرد مجبور به انجام کاری باش داوطلبانه وارد میدان شده و تمام تلاش خود را به کار می بندد.

رییس سازمان بهزیستی گفت: مسئولین خدوم و پرتلاش دولت و مجلس و شبکه مردمی و مباشرین اجتماعی می توانند در حقیقت عدالت را در این مناطق توسعه دهند، برای سازمان بهزیستی و برای مجموعه های مرتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت های سواحل مکران برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی

استفاده از ظرفیت های سواحل مکران برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی