مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 15:352023-11-30سياسي

دشمن با بهره گیری از مشکلات اقتصادی سعی در القای ناکارآمدی نظام اسلامی دارد


آیت الله نوری همدانی با اشاره به مشکلات معیشتی، بر لزوم ریشه یابی و پیگیری رفع این مسائل تا حصول نتیجه لازم تاکید و تصرح کرد: دشمن با بهره گیری از مشکلات اقتصادی موجود سعی در تشویش اذهان عمومی و تبلیغ علیه نظام اسلامی و القای ناکارآمدی آن دارد.

- ایسنا/قم آیت الله نوری همدانی با اشاره به مشکلات معیشتی، بر لزوم ریشه یابی و پیگیری رفع این مسائل تا حصول نتیجه لازم تاکید و تصرح کرد: دشمن با بهره گیری از مشکلات اقتصادی موجود سعی در تشویش اذهان عمومی و تبلیغ علیه نظام اسلامی و القای ناکارآمدی آن دارد.

این هجمه باید درهم شکسته شود؛ این مهم تنها با تحقیق، به کارگیری افراد متخصص و متعهد و تلاش انقلابی مسئولین محقق خواهد شد.

آیت الله حسین نوری همدانی امروز 9 آذرماه در دیدار با دکتر داوود منظور؛ رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و هیات همراه، ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) بیان کرد: میزان عملکرد شما، مورد رضایت مردم است.

وی ادامه داد: در اسلام سه نوع وظیفه و مسئولیت معین شده است؛ اول خودسازی است، اینکه هر انسانی وظیفه دارد براساس موازین اسلامی و الهی خود را آنچنان که شایسته است بشناسد، دومین وظیفه، اجتماعی است؛ انسان ذاتا موجودی اجتماعی است و یک نفر به تنهایی قادر به تامین همه احتیاجات خود نیست؛ اما باید توجه داشت که همچن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با بهره گیری از مشکلات اقتصادی سعی در القای ناکارآمدی نظام اسلامی دارد

دشمن با بهره گیری از مشکلات اقتصادی سعی در القای ناکارآمدی نظام اسلامی دارد