مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 21:352023-12-02اجتماعي

خبرفوری برای تهرانی ها/ از فردا تا آخر هفته اجرای طرح زوج و فرد در پایتخت


اجرای این طرح از درب منازل نیست و فقط در محدوده طرح زوج و فرد سابق و یا همان طرح آلودگی هوای کنونی اجرا خواهد شد.

- جی پلاس؛ سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور رییس پلیس راهور پایتخت امشب 11 آذرماه 1402 در برنامه تلویزیونی تهران 20 گفت: از فردا تا روز پنج شنبه تردد خودروها بر اساس زوج و فرد در محدوده طرح آلودگی هوا نیز اجرا خواهد شد.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور در خصوص این خبر گفت: در این چهار روز و تا آخر هفته در محدوده طرح زوج و فرد تردد فقط بر اساس رقم آخر پلاک خودروها خواهد بود.

وی افزود: بر اساس مصوبات کمیته آلودگی هوای شهر تهران، فردا یکشنبه تنها خودروهایی می توانند در این محدوده تردد کنند که پلاک آنها فرد و روز دوشنبه خودروهای با پلاک زوج حق تردد خواهند داشت و همین طور تا پایان روز چهارشنبه این طرح اجرا خواهد شد.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با تقویت و استقرار بیشتر تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در محدوده های اعلامی، این طرح به صورت جدی اجرا و با خودروهای متخلف برخورد خواهد شد.

وی اعلام کرد: تا به امروز 6 هزار خودرو که برگه معاینه فنی داشته ولی دودزا بوده و هوا را آلوده کرده اند معاینه فنی آنها ابطال و مجدد جهت اخذ معاینه فنی به مراکز مربوطه اعزام شدند که از فردا نیز مجدد و در ادامه، اگر خودرویی دارای برگه معاینه فنی باشد ولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرفوری برای تهرانی ها/ از فردا تا آخر هفته اجرای طرح زوج و فرد در پایتخت

خبرفوری برای تهرانی ها/ از فردا تا آخر هفته اجرای طرح زوج و فرد در پایتخت