مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 21:252023-12-04دانش

فراخوان طرح کسری و جایگزین خدمت ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی


بنیاد ملی نخبگان در فراخوانی از متقاضیان طرح های کسری و جایگزین خدمت سربازی و دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری دعوت کرد تا سوابق خود را برای بنیاد ارسال نمایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از بنیاد ملی نخبگان، فراخوان جذب سرباز بنیاد ملی نخبگان در قالب کسر از خدمت و جایگزین خدمت ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری منتشر شد.

شرایط ضروری اولیه متقاضیان امریه بنیاد ملی نخبگان به شرح زیر است: شرایط عمومی: 1- اولویت با نخبگان و استعدادهای برتر (استفاده از تسهیلات بنیاد) 2- آشنایی به امور مرتبط با نخبگان، استعدادهای برتر و اجتماعات نخبگانی 3- فعال و تلاشگر شرایط اختصاصی: 1- حداقل مدرک مقطع کارشناسی ارشد از یکی از دانشگاه های دولتی با حداقل معدل 16 2- عدم غیبت در اخذ برگه آماده به خدمت 3- حداقل تا تاریخ اعزام، 6 ماه زمان داشته باشند.

4- عدم وجود کسری خدمت و تقاضای استفاده از آن 5- بومی استان تهران (ساکن تهران) متقاضیان می توانند خلاصه سوابق خود را  تا پایان آذرماه جهت بررسی به نشانی ایمیل  apply@bmn.

ir ارسال کنند.

  شایان ذکر است، در صورت تایید شرایط اولیه، از داوطلبان جهت مصاحبه دعوت به عمل خواهد آمد و افراد امریه در امور ستادی بنیاد به صورت تمام وقت بکارگیری خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان طرح کسری و جایگزین خدمت ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی

فراخوان طرح کسری و جایگزین خدمت ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی