مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 14:202023-11-28سياسي

باید در حوزه فرهنگ با جدیت سرمایه ‎گذاری کرد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در دیدار معاون پارلمانی رییس جمهور با تاکید بر توجه به فرهنگ، اظهار کرد: اهتمام به فرهنگ جامعه به ویژه تربیت دینی فرزندان ضروری است و باید در این زمینه با جدیت سرمایه گذاری کرد.

- ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در دیدار معاون پارلمانی رییس جمهور با تاکید بر توجه به فرهنگ، اظهار کرد: اهتمام به فرهنگ جامعه به ویژه تربیت دینی فرزندان ضروری است و باید در این زمینه با جدیت سرمایه گذاری کرد.

آیت الله محمدرضا ناصری امروز سه شنبه در این دیدار ضمن بیان این مطلب، افزود: اگر به فرهنگ و دین مردم توجه نشود بدون شک جامعه دچار آسیب خواهد شد و این کم توجهی حتی به تدریج دیگر فعالیت ها را نیز تحت الشعاع خود قرار خواهد داد.

وی ضمن انتقاد از کم توجهی به فرهنگ و دین در بودجه کشور، بیان کرد: هزاران میلیارد برای ساخت کارخانه ها و ایجاد معادن سرمایه گذاری می شود ولی به تربیت نیروی انسانی که باید با اعتقاد و تعهد خود در آینده خدمتگزار جامعه و مردم باشند، کمتر توجه می شود.

ناصری ادامه داد: برای پیشرفت ایران اسلامی نیاز به تربیت نیروهای متعهد و متخصص در زمینه های مختلف داریم و باید جهت رسیدن به این هدف مهم سرمایه گذاری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید در حوزه فرهنگ با جدیت سرمایه ‎گذاری کرد

باید در حوزه فرهنگ با جدیت سرمایه ‎گذاری کرد