مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 11:102023-11-27فرهنگي

این فیلم را در تلفن همراه نبینید!


کارگردان فیلم کوتاه «ساعت بازدید» که این روزها اکران آنلاین شده است اظهار امیدواری کرد: مخاطبان این فیلم کوتاه را در نمایشگر تلفن همراه نبینند تا درگیر جزییات تصویری و میزانسن های داستان قرار بگیرند.

- کارگردان فیلم کوتاه ساعت بازدید که این روزها اکران آنلاین شده است اظهار امیدواری کرد: مخاطبان این فیلم کوتاه را در نمایشگر تلفن همراه نبینند تا درگیر جزییات تصویری و میزانسن های داستان قرار بگیرند.

وحید صداقت تهیه کننده، نویسنده و کارگردان فیلم کوتاه داستانی ساعت بازدید به بهانه عرضه این فیلم در شبکه نمایش خانگی درباره ایده مرکزی فیلم نامه و نحوه همکاری با بابک کریمی سخن گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم کوتاه ساعت بازدید در دوازدهمین جشن مستقل انجمن فیلم کوتاه ایسفا و در هفتمین فصل پاتوق فیلم کوتاه تهران که توسط انجمن سینمای جوانان ایران برپا شده است به نمایش درآمد و مورد توجه قرار گرفته است.

این فیلم کوتاه که به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی وحید صداقت در بهار 1400 تولید شده است، به تازگی عرضه خود را در بخش سینمای دیگر فیلم نت آغاز کرده است و گفته می شود تاکنون جزو پرمخاطب ترین فیلم های کوتاه عرضه شده در این پلتفرم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این فیلم را در تلفن همراه نبینید!

این فیلم را در تلفن همراه نبینید!