مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 17:452023-12-04سياسي

محافل قرآنی با حضور قاریان بین المللی در فاروج برگزار شد


همزمان با برگزاری چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در خراسان شمالی، 5 محفل قرآنی با حضور قاریان بین المللی در فاروج برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فاروج، محافل قرآنی، با حضور قاریان بین المللی و حضور پرشور اقشار مختلف مردم ولایی و انقلابی شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام سویدانلویی امام جمعه فاروج در این مجلس با اشاره به برکات قرآن کریم در زندگی افراد اظهارکرد: از مجموع 5 محفل قرآنی، 3 محفل در سطح شهرهای فاروج و تیتکانلو و دیگر محافل در روستای خرق و امامزاده جعفر ع روستای سیاهدشت است که برخی از این محافل قرآنی برگزار و مابقی نیز در حال برگزاری است.

  وی گفت: اگر مردم، قرآن را در مقابلشان قرار دهند قرآن آن ها را به بهشت می برد و اگر قرآن را پشت سر قرار دهند زمینه انحراف آنان ایجاد خواهد شد.

    امام جمعه فاروج افزود: برگزاری مسابقات قرآن کریم، موجب احیای مفاهیم قرآنی، تبیین جایگاه قرآن در زندگی، کاهش آسیب های اجتماعی، استعدادیابی و باعث ایجاد انگیزه برای فراگیری قرآن کریم خواهد شد، و قشر نوجوان و جوان جامعه نیز، گرایش به مفاهیم، تفسیر و حفظ قرآن را دربر خواهد داشت.

  پایان پیام/پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محافل قرآنی با حضور قاریان بین المللی در فاروج برگزار شد

محافل قرآنی با حضور قاریان بین المللی در فاروج برگزار شد