مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 12:452023-11-28اجتماعي

اجرای سراسری مانور زلزله در مدارس چهارمحال و بختیاری


مدیر سازمان دانش آموزی چهارمحال و بختیاری گفت: صبح فردا هم زمان با سراسر کشور مانور زلزله در 17 منطقه آموزش و پرورش استان با به صدا درآمدن آژیر زلزله اجرا می شود.

- حسن فاضل امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به هشتم آذرماه روز برگزاری مانور زلزله در مدارس کشور، گفت: این برنامه صبح فردا در 17 منطقه آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با به صدا درآمدن آژیر زلزله اجرا می شود.

مدیر سازمان دانش آموزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تا کنون 25 دوره مانور زلزله با شعار مدرسه ایمن، جامعه تاب آور در کشور اجرا شده است.

وی با اشاره به لزوم آموزش مهارت های اجتماعی و بالا بردن دانش و آگاهی در برخورد با حوادث طبیعی، افزود: کاهش تلفات و خسارت های ناشی از زلزله به وسیله ارتقای فرهنگ ایمنی و مقاوم سازی از اهداف مانور زلزله است و دانش آموزان موظف هستند آموخته های خود را برای خانواده نیز مطرح کنند.

فاضل اضافه کرد: با توجه به شرایط اقلیمی، ایران در دسته کشورهای زلزله خیز قرار گرفته است و دانش آموزان در هر مقطع و سنی جزو آسیب پذیرترین قشر در برابر خطرات ناشی از زلزله هستند و ساختمان مدارس نیز همیشه به دلیل ایمن و وسیع بودن به عنوان پناهگاه مورد استفاده قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سراسری مانور زلزله در مدارس چهارمحال و بختیاری

اجرای سراسری مانور زلزله در مدارس چهارمحال و بختیاری