مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 08:302023-11-28اجتماعي

کاهش 14 درجه ای دمای گلستان/ توقف در حاشیه رودخانه ها ممنوع


مدیرکل هواشناسی گلستان از صدور هشدار سطح زرد برای استان خبر داد و افزود: در پی ورود سامانه ناپایدار بارشی شاهد تداوم بارش تا صبح چهارشنبه خواهیم بود.

- ایسنا/گلستان مدیرکل هواشناسی گلستان از صدور هشدار سطح زرد برای استان خبر داد و افزود: در پی ورود سامانه ناپایدار بارشی شاهد تداوم بارش تا صبح چهارشنبه خواهیم بود.

امان محمد کمالی در گفت وگو با ایسنا با اعلام صدور هشدار سطح زرد سازمان هواشناسی، اظهار کرد: بررسی مدل ها نشان می دهد که از صبح سه شنبه 7 آذر ماه شاهد نفوذ سامانه ناپایدار سرد و بارشی به استان گلستان هستیم.

وی با بیان اینکه بارندگی گاهی همراه با رگبار، رعد و برق، بارش برف پراکنده در مناطق مرتفع کوهستانی، تگرگ، گرد و غبار، مه غلیظ، وزش باد نسبتاً شدید و گاهاً شدید، کاهش 10 تا 14 درجه ای، مخاطرات پیش بینی شده از اثرات فعالیت این سامانه است، ادامه داد: وزش باد نسبتاً شدید و در مناطق مستعد با پدیده گرد و غبار از دیگر ره آوردهای این سامانه خواهد بود که آبگرفتگی معابر، احتمال برخورد صاعقه، اختلال در تردد جاده ای و لغزندگی جاده ها را در پی خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان گلستان با تأکید بر اینکه فعالیت این سامانه صبح چهارشنبه هشت آذر ماه پایان می یابد، خاطرنشان کرد: اقصی نقاط استان گلستان با شدت و ضعف تحت تأثیر این ساما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 14 درجه ای دمای گلستان/ توقف در حاشیه رودخانه ها ممنوع

کاهش 14 درجه ای دمای گلستان/ توقف در حاشیه رودخانه ها ممنوع