مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 11:362023-12-11سياسي

فرمانده ای که تحریم ها را با عمل گرایی و حضور در صحنه دور می زند


سرویس اجتماعی ماجرا با یک کلیپ و حاشیه هایش شروع شد، البته شاید برای ما فقط یک کلیپ بود اما برای خودش حرف های زیادی داشت؛ کلیپی که در آن سردار مفخمی فرمانده انتظامی مازندران اعلام می کند؛ قاطعانه هر کسی خواست در این استان و شهرهای استان خدای ناکرده ناهنجاری ایجاد کند، به حکم قانون گردنش را بشکنید، پاسخش هم با من.

این کلیپ چنان مورد توجه قرار گرفت که حتی رسانه های معاند با تقطیع آن و نسبت دادن آن به موضوع حجاب و عفاف به دنبال صید ماهی خود بودند تا بتوانند به اهداف شوم شان جامه عمل بپوشانند، اما واقعیت و پشت پرده ضد انقلاب این فیلم چه بود بعدها برای همه رو شد.

ماجرا از این قرار بود سردار فرمانده انتظامی مازندران در حاشیه اجرای طرح محله محور و رزمایش فرهنگی اجتماعی طرح سالم سازی سواحل دریا، رو به هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت اعلام کرد که با حکم قانون با آنان برخورد خواهد شد که البته عمل هم شد و اتفاقاتی که این روزها زبان به زبان می چرخد.

  فرمانده ای که با اقداماتش نشان داد می توان در هر جایگاهی درخشید،با ابهت و اقداماتش سارقان و بسیاری از مخلان را سرجایشان میخکوب کرد، شاید بگوییم این کلیپ به عبارتی کشتن گربه دم حجله بود که حقیقتا هم سخنی به گزاف نبود و نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده ای که تحریم ها را با عمل گرایی و حضور در صحنه دور می زند

فرمانده ای که تحریم ها را با عمل گرایی و حضور در صحنه دور می زند