مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 10:552023-12-03بين الملل

خودداری سازمان های حقوق بشری فلسطین از دیدار با دادستان دیوان لاهه


گروه های حقوق بشری فلسطین با متهم کردن دادستان کل دیوان کیفری بین المللی به جانبداری از رژیم صهیونیستی از دیدار با او خودداری کردند.

- گروه های حقوق بشری فلسطین با متهم کردن دادستان کل دیوان کیفری بین المللی به جانبداری از رژیم صهیونیستی از دیدار با او خودداری کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گروه های حقوق بشری فلسطین از دیدار با کریم خان، دادستان کل دیوان کیفری بین المللی خودداری و او را به جانبداری از رژیم صهیونیستی و برخورد نابرابر با اتهامات متقابل نقض حقوق بشر میان فلسطینی ها و صهیونیست ها متهم کردند.

بر اساس گزارش روزنامه العربی الجدید، عمار الدویک، مدیرکل کمیسیون مستقل حقوق بشر فلسطین در این باره گفت: ما به عنوان سازمان های حقوق بشر فلسطینی تصمیم گرفتیم با خان دیدار نکنیم.

الدویک، در این باره افزود: به نظر من نحوه انجام این دیدار نشان می دهد که جنابِ خان به صورت مستقل و حرفه ای کار خود را پیش نمی برد.

در همین راستا، شعوان جبارین ، مدیرکل بنیاد الحق فلسطین نیز گفت: امتناع سازمان های حقوق بشری فلسطین به عنوان نمایندگان قربانیان جنگ، از دیدار با کریم خان به این دلیل بود که وی با خانواده های اسرا و کشته های اسراییل ملاقات کرد و شرایط اسراییل برای دیدار نکردن با خانواده های قربانیان فلسطینی را پذیرفت، این جانبداری از اسرایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودداری سازمان های حقوق بشری فلسطین از دیدار با دادستان دیوان لاهه

خودداری سازمان های حقوق بشری فلسطین از دیدار با دادستان دیوان لاهه