مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 13:152023-12-07سياسي

یک مسئول: برای حل مشکلات کشور به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز داریم


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: هر جا فرهنگ ایثار و شهادت پررنگ باشد کارها خوب پیش می رود، لذا برای حل مشکلات فعلی کشور بیش از هر چیز به توسعه فرهنگ ایثار و شهادت نیاز داریم.

- ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: هر جا فرهنگ ایثار و شهادت پررنگ باشد کارها خوب پیش می رود، لذا برای حل مشکلات فعلی کشور بیش از هر چیز به توسعه فرهنگ ایثار و شهادت نیاز داریم.

علی چاله چاله، امروز(16 آذر) در یادواره شهدای جهاد کشاورزی کرمانشاه، با بیان اینکه برای پیشبرد امور به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت احتیاج داریم، افزود: اگر فرهنگ و روحیه حاکم بر جهاد سازندگی یعنی فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در همه ادارات حاکم بود، خیلی از مشکلات امروز را در کشور نداشتیم.

وی در ادامه اشاره ای هم به تحریم های همیشگی دشمنان علیه کشور در سالهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی داشت و افزود: برای برون رفت از این تحریم ها نیاز به فرهنگ ایثار و شهادت داریم.

چاله چاله ادامه داد: اگر در سالهای دفاع مقدس درگیر مستقیم جنگ با دشمن بودیم، امروز درگیر جنگ روانی هستیم .

به عنوان مثال همین الان دشمنان شرایط را برای واردات محصولی مثل سویا برای ما سخت کرده اند و در زمینه واردات سویا که خیلی به آن نیاز داریم کارشکنی های زیادی می کنند که البته در وز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مسئول: برای حل مشکلات کشور به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز داریم

یک مسئول: برای حل مشکلات کشور به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز داریم