مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 20:202023-12-17بين الملل

پوتین آمریکا را متهم به انفجار خط لوله نورد استریم کرد


ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه روز پنجشنبه مدعی شد که بمباران خطوط لوله گاز نورد استریم به احتمال زیاد توسط ایالات متحده یا کشوری که به دستور آن عمل می کند، - صورت گرفته است.

رییس جمهور روسیه مدعی شد که بمباران خطوط لوله گاز نورد استریم به احتمال زیاد توسط ایالات متحده یا کشوری که به دستور آن عمل می کند، صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه روز پنجشنبه مدعی شد که بمباران خطوط لوله گاز نورد استریم به احتمال زیاد توسط ایالات متحده یا کشوری که به دستور آن عمل می کند، صورت گرفته است.

هر کدام از خطوط لوله گاز طبیعی نورد استریم 1 و 2 از دو کانال مجزا تشکیل شده است که روسیه و آلمان را به هم متصل می کند.

سه خط از این چهار خط خطوله، در یک رشته انفجار در نزدیکی جزیره بورنهولم دانمارک در سپتامبر 2022 نابود شدند که باعث قطع اتصال بخش انرژی آلمان با مسکو شد و وابستگی اقتصاد این کشور به گاز طبیعی مایع (ال ان جی) آمریکا که گران تر از گاز خط لوله روسیه بود، را رقم زد.

پوتین در جریان رویداد پرسش و پاسخ خود با رسانه ها و عموم مردم که روز پنجشنبه برگزار شد، در مورد این موضوع تأکید کرد که اتحادیه اروپا خود مقصر مشکلات عرضه گاز است که با آن مواجه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین آمریکا را متهم به انفجار خط لوله نورد استریم کرد

پوتین آمریکا را متهم به انفجار خط لوله نورد استریم کرد