مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 18:002023-12-13اجتماعي

گیلانی ها پس از 8 سال دوباره به حج مفرده اعزام می شوند


به گفته مدیر حج و زیارت گیلان با اشاره به از سرگیری سفرهای عمره مفرده پس از 8 سال وقفه گفت: نخستین گروه زائران استان گیلان 6 دی ماه سال جاری به سرزمین وحی مشرف می شوند که مدت اقامت آنان نیز 10 روز می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، وحید اسکندری مدیر حج و زیارت استان گیلان عصر امروز در جمع خبرنگاران در ساختمان حج و زیارت استاد با اشاره به از سرگیری سفرهای عمره مفرده پس از 8 سال وقفه اظهار کرد: نخستین گروه زائران استان گیلان 6 دی ماه سال جاری به سرزمین وحی مشرف می شوند و این دوره سفرهای عمره مفرده زائران ایرانی از تاریخ 28 آذرماه تا 9 اسفند ماه 1402 است که در این بازه زمانی، ایام ماه مبارک رجب و شعبان نیز قرار دارد.

وی با بیان اینکه در این مرحله از اولویت های یک تا 150 ثبت نام انجام می گیرد، گفت: در صورت تکمیل نشدن ظرفیت لازم بعد از گذشت 48 ساعت، اولویت های بعدی نیز اعلام می شود.

مدیر حج و زیارت استان گیلان با بیان اینکه زائران استان گیلان، 10 روز در عربستان اقامت می کنند که پنج روز در مدینه منوره و پنج روز در مکه مکرمه است، افزود: نام نویسی متقاضیان در سامانه عمره به نشانی omreh.

haj.

ir انجام می گیرد و چهارشنبه ساعت 11 خانواده ها گروه بندی می شوند و به دنبال آن پنجشنبه ساعت 9 صبح انجام رزرو و ثبت نام قطعی آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلانی ها پس از 8 سال دوباره به حج مفرده اعزام می شوند

گیلانی ها پس از 8 سال دوباره به حج مفرده اعزام می شوند