مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 15:402023-12-03سياسي

کاشت 12میلیون درخت در همدان با هدف صیانت از خاک


رییس سازمان جهادکشاورزی استان همدان خاک را سرمایه ملی دانست و گفت: نهضت مردمی کاشت درخت از اقدامات مؤثر حفظ خاک به شمار می رود که سهم استان همدان کاشت 12 میلیون درخت است.

- ایسنا/همدان رییس سازمان جهادکشاورزی استان همدان خاک را سرمایه ملی دانست و گفت: نهضت مردمی کاشت درخت از اقدامات مؤثر حفظ خاک به شمار می رود که سهم استان همدان کاشت 12 میلیون درخت است.

رضا بهراملو یکشنبه 12 آذر در هفتمین همایش استانی گرامیداشت روز جهانی خاک، با بیان اینکه خاک میراث گرانبها و محل تأمین غذاست، اظهار کرد: حفظ این بستر تولید برای نسل های آینده ضروری است.

وی با اشاره به اینکه باید امانتدار باشیم چراکه آب و خاک امانت الهی است، افزود: حفظ خاک در طول سال مدنظر است و اقدامات مستمر پیگیری می شود به عبارتی به روز خاصی بسنده نشده است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان همدان با تأکید بر اینکه دفاع از خاک از ضروریات امروز است، خاطرنشان کرد: اقداماتی در حوزه حفظ و حراست خاک صورت گرفته است همچون رفع تداخلات و صدور سند اراضی کشاورزی که در این حوزه راهگشاست.

وی با بیان اینکه در مجموع بیش از 70 درصد پلاک های استان رفع تداخل شده است، تصریح کرد: از سال 94 تا 1400، 196 پلاک رفع تداخل شده در حالی که از سال گذشته تاکنون تلاش بی سابقه ای در این بخش انجام شده به تعبیری سه برابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت 12میلیون درخت در همدان با هدف صیانت از خاک

کاشت 12میلیون درخت در همدان با هدف صیانت از خاک