مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 14:202023-11-30سياسي

مونوریل قم، در نظر مردم به نمادی از ناکارآمدی دولت ها مبدل شده است


طرح نیمه تمام مونوریل به نحوی در قم بلا تکلیف مانده است که در نظر مردم به عنوان نمادی از ناکارآمدی دولت ها مبدل شده است.

- ایسنا/قم استاندار قم بیان کرد: طرح نیمه تمام مونوریل به نحوی در قم بلا تکلیف مانده است که در نظر مردم به عنوان نمادی از ناکارآمدی دولت ها مبدل شده است.

سیدمحمد آقامیری امروز 9 آذرماه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم که با حضور دکتر داوود منظور رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه های اجرایی استان، در تالار کرامت استانداری برگزار شد، گفت: مونوریل، فرودگاه و مترو، فاضلاب، طرح ملی مسکن، جزء مهمترین طرح های استان قم به شمار می روند.

وی افزود: فرودگاه قم با وجود نیازمندی به بودجه و هماهنگی های بسیار، از جمله طرح هایی است که قطعا به دنبال حل قطعی همه مشکلات و راه اندازی آن هستیم.

آقامیری با اشاره به طرح مونوریل در قم اظهارکرد: این طرح یکی از مهمترین مطالبات مردمی و مراجع و علما است که بارها این موضوع را در جلسات به ما گوشزد می کنند تا هر چه زودتر این پروژه تعیین تکلیف شود.

استاندار قم بیان کرد: این طرح نیمه تمام به نحوی در قم بلا تکلیف مانده است که در نظر مردم به عنوان نمادی از ناکارآمدی دولت ها مبدل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مونوریل قم، در نظر مردم به نمادی از ناکارآمدی دولت ها مبدل شده است

مونوریل قم، در نظر مردم به نمادی از ناکارآمدی دولت ها مبدل شده است