مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 07:352023-12-10اقتصادي

صدور مجوز احداث بیش از 700 واحد صنعتی جدید در آذربایجان غربی


معاون امور صنایع اداره کل صمت آذربایجان غربی گفت: طی 8 ماهه سال جاری، 756 فقره جواز تاسیس جهت احداث واحدهای جدید تولیدی صنعتی در استان صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، احسان جوی معاون امور صنایع اداره کل صمت آذربایجان غربی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه 756 فقره جواز تأسیس جهت احداث واحد های جدید تولیدی صنعتی در استان صادر شده است.

وی افزود: برای احداث و راه اندازی 756 واحد تولیدی صنعتی جدید در استان بیش از 285 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی انجام شده  که پیش بینی می شود با راه اندازی و آغاز بکار این واحد های صنعتی زمینه اشتغال مستقیم برای 19 هزار و 668 نفر فراهم شود.

جوی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 2 هزار و 549 طرح صنعتی دارای جواز تأسیس معتبر در استان وجود دارد که در حال تکمیل و تجهیز برای بهره برداری می باشند و برای ایجاد و تکمیل این طرح ها بیش از 985 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است که پیش بینی می شود با بهره برداری از این واحد های صنعتی زمینه اشتغال مستقیم برای 69 هزار و 346 نفر فراهم خواهد شد.

معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی تصریح کرد: طی 8 ماهه نخست سال جاری 115 واحد صنعتی با اخذ پروانه بهره برداری وارد چرخه تولید شدند که برای بهره برداری از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز احداث بیش از 700 واحد صنعتی جدید در آذربایجان غربی

صدور مجوز احداث بیش از 700 واحد صنعتی جدید در آذربایجان غربی