مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 15:252023-11-24سياسي

«بسیج» تفکری نشات گرفته از اسلام ناب است


بسیج یک تفکر نشات گرفته از اسلام ناب است که توسط ولی امر جامعه به گفتمان حاکم در کشور و انقلاب تبدیل و به عنوان الگوی مشارکت همه جانبه برای اداره جامعه به جهان معرفی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرکرد گفت: هیچ انسانی نباید از نورانیت تقوا غافل شود چرا که تمامی افراد بدون استثنا به تقوا نیاز دارند و بندگان بدون داشتن تقوا به هلاکت خواهند رسید در حقیقت پیمودن راه رستگاری داشتن تقوا است.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: تقوا یک نیروی محرک است که انسان را به انجام واجبات الهی سوق می دهد و از محرمات الهی باز می دارد.

نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران موجب هراس دشمنان است وی با اشاره به روز نیروی دریایی در هفته جاری، افزود: به فضل پروردگار نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران بالنده است و افتخارات بسیاری برای کشور به همراه داشته، خوشبختانه این نیرو تجهیزات، آمادگی ها و قدرت بسیاری در اختیار دارد و موجب هراس دشمنان ایران شده است.

نکونام عنوان کرد: سالگرد شهادت دکتر محسن فخیم زاده از دیگر مناسبت های هفته جاری است، ایشان یکی از دانشمندان برجسته هسته ای و دفاعی جمهوری اسلامی ایران بود که نوآوری های فراوانی از خود به جا گذاشت و شاگردان بسیاری را در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بسیج» تفکری نشات گرفته از اسلام ناب است

«بسیج» تفکری نشات گرفته از اسلام ناب است