مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 12:302023-12-21فرهنگي

دورهمی هنرمندان پیشکسوت به مناسبت شب یلدا


میهمانی خانوادگی هنرمندان پیشکسوت عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت به مناسبت شب یلدا در سالن اجتماعات پارک ملی علوم، فن آوری های نرم و صنایع فرهنگی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مراسم با حضور برخی مسئولان و جمعی از هنرمندان پیشکسوت در رشته های سینما، تئاتر، موسیقی، تجسمی، شعر، ادبیات داستانی، هنرهای سنتی و معماری برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، محمدحسین ایمانی خوشخو به عنوان میزبان ضمن خوش آمد گویی و تبریک یلدا گفت: لحظاتی در طول عمر هست که ناب و تکرارناشدنی است؛ برای من هم این لحظات در برهه هایی از زندگی ام رقم خورد از جمله در وزارت ارشاد و زمانی که در خدمت جهاد دانشگاهی بودم؛ به ویژه در دوره هایی که جهاد دانشگاهی بانی امور فرهنگ و هنر بوده است.

ایمانی خوشخو با اشاره به پتانسیل های پارک ملی فن آوری در حمایت از ایده های تازه اظهار داشت: شما سرمایه های معنوی جامعه ما هستید و ما در این سازمان از همه ایده های نو استقبال کرده و سنت حسنه استاد و شاگردی در پارک فناوری قابل اجراست.

امیدواریم شاهد حضورتان در پارک فناوری برای همکاری باشیم؛ این روزها کارهای بنیادینی درحال انجام است.

سپس سیدعباس عظیمی (مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت) ضمن خیر مقدم به میهمانان و هنرمندان پیشکسوت، یلدا را بهانه ای برای تازه کردن دیدارها دانست و بیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورهمی هنرمندان پیشکسوت به مناسبت شب یلدا

دورهمی هنرمندان پیشکسوت به مناسبت شب یلدا