مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 13:352023-12-10سياسي

در نشست دانشجویان فرهنگیان کرمان با رییس کمیسیون اقتصادی مجلس چه گذشت؟


در نشست پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کرمان با رییس کمیسیون اقتصادی مجلس موضوعات مختلفی از جمله بانکداری اسلامی، تراز تجاری کشور، - ایسنا/کرمان در نشست پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کرمان با رییس کمیسیون اقتصادی مجلس موضوعات مختلفی از جمله بانکداری اسلامی، تراز تجاری کشور، فراخوان دانشجومعلمان برای تدریس در سال جاری و .

مطرح شد.

دکترمحمدرضا پورابراهیمی شامگاه 18 آذرماه در این نشست درباره طرح موضوع فراخوان دانشجویان ورودی 99 در سال جاری برای تدریس اظهار کرد: دوره دانشجویی باید به اتمام برسد و بعد به عنوان معلم کارش را آغاز کند و حتما اثر این کار(فراخوان دانشجومعلمان) مثبت نیست اما اگر به صورت مقطعی و برای رفع مشکل است تا حدی پذیرفته است و اگر بخواهد روال بشود که از دانشجوی سال چهارم به عنوان معلم استفاده کنیم، کیفیت فضای آموزشی تحت تاثیر قرار خواهد گرفت و باید در این موضوع تجدیدنظر صورت بگیرد.

وی افزود: وزارت آموزش و پرورش برای جبران کمبود معلم امکان دیگری داشته از جمله حکم کسانی که در شُرف بازنشستگی هستند تمدید کند و یا از بازنشستگان استفاده کند.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه حتما موضوع را از وزیر و رییس دانشگاه فرهنگیان پیگیری خواهیم کرد، در ادامه درباره رییس پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در نشست دانشجویان فرهنگیان کرمان با رییس کمیسیون اقتصادی مجلس چه گذشت؟

در نشست دانشجویان فرهنگیان کرمان با رییس کمیسیون اقتصادی مجلس چه گذشت؟