مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 08:002023-12-11سياسي

چهارگام تا خودشناسی با پشتوانه 17 ساله پژوهش در حوزه علمیه قم


نرم افزار کاربردی فردشناس با پشتوانه پژوهشی هفده ساله اساتید حوزه علمیه قم، زمینه خودشناسی و خودسازی را در چهار گام برای عموم مردم فراهم نموده است.

- حجت الاسلام حسین علیزاده صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: نرم افزار کاربردی فردشناس که از پشتوانه پژوهشی هفده ساله اساتید حوزه علمیه قم برخوردار است زمینه خودشناسی و خودسازی را در چهار گام فراهم نموده است.

وی افزود: شناخت استعدادها، محاسبه و ارزیابی، مطالبه گری از نفس و واداشتن نفس به مجاهدت و تلاش برای خودسازی، گام های پیشنهادی نرم افزار است.

  این استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: این نرم افزار براساس نتایج به دست آمده از پرسشنامه هایی که برگرفته از آیات و روایات اهل بیت(ع) است، برنامه های اصلاحی طراحی شده ای را در راستای خودسازی افراد پیشنهاد می دهد.

علیزاده با بیان اینکه عموم مردم در هر سطحی از علم و ایمان می توانند از نرم افزار کاربردی فردشناس برای پیشرفت و شکوفایی خود استفاده کنند، گفت: مبلغان دینی و کارشناسان مذهبی برای تبلیغ معارف دینی و مشاوره دادن به مراجعین خود می توانند از این نرم افزار کمک بگیرند.

  وی گفت: مراکز مذهبی، علمی، بهداشتی، امنیتی، نظامی و صنعتی که برای جذب، به کارگیری و ادامه فعالیت نیروهای خود؛ نیاز به شناخت مستمر افراد دارند م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارگام تا خودشناسی با پشتوانه 17 ساله پژوهش در حوزه علمیه قم

چهارگام تا خودشناسی با پشتوانه 17 ساله پژوهش در حوزه علمیه قم