مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 08:552023-12-11پزشكي

شهروندان زنجانی از مراجعه به مراکز غیرمجاز درمانی خودداری کنند


سرپرست واحد نظارت بر درمان و اعتباربخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: لازم است شهروندان از مراجعه به مراکز غیرمجاز درمانی که فاقد تابلو و مجوز فعالیت هستند خودداری کنند.

- ایسنا/زنجان سرپرست واحد نظارت بر درمان و اعتباربخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: لازم است شهروندان از مراجعه به مراکز غیرمجاز درمانی که فاقد تابلو و مجوز فعالیت هستند خودداری کنند.

سونیا افشاری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مراکز غیرمجاز درمانی که توسط افراد غیرمتخصص اداره می شوند، علاوه بر اینکه صلاحیت درمان بیماران را ندارند بلکه تهدیدی برای سلامت شهروندان به شمار می آیند.

وی با بیان اینکه جلسات کمیسیون ماده 11 تعزیرات حکومتی به طور مستمر در واحد نظارت بر درمان تشکیل می شود و به بررسی تخلفات درمانی، بهداشتی و دارویی می پردازد و موارد تخلف را به مراجع ذی صلاح ارجاع می دهد، افزود: طی دو سال اخیر 178 پرونده تخلف توسط این کمیسیون به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است که از این تعداد، 79 مورد مربوط به اخذ تعرفه بیش از حد مصوب، 53 مورد مربوط به مراکز غیرمجاز زیبایی، 4مورد مربوط به مراکز غیرمجاز طب سنتی و 17 مورد مربوط به دندانسازی های غیرمجاز و بدون مجوز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان زنجانی از مراجعه به مراکز غیرمجاز درمانی خودداری کنند

شهروندان زنجانی از مراجعه به مراکز غیرمجاز درمانی خودداری کنند