مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 09:202023-12-07اقتصادي

نارضایتی بهزیستی رفسنجان از عدم همکاری بانک ها برای پرداخت تسهیلات به معلولان


رییس اداره بهزیستی رفسنجان با اظهار نارضایتی از وضعیت پرداخت تسهیلات به معلولان در این شهرستان، گفت: پرونده های برخی از معلولان سه هفته است که کامل شده اما وقتی به بانک مراجعه می کنند، - ایسنا/کرمان رییس اداره بهزیستی رفسنجان با اظهار نارضایتی از وضعیت پرداخت تسهیلات به معلولان در این شهرستان، گفت: پرونده های برخی از معلولان سه هفته است که کامل شده اما وقتی به بانک مراجعه می کنند، می گویند دستور پرداخت نداریم.

محمود حیدری در گفت وگو با ایسنا با گرامیداشت روز جهانی معلولان، اظهار کرد: در حال حاضر4 هزار و 857 نفر معلول در شهرستان رفسنجان زندگی می کنند که از این تعداد 1920 نفر معلول جسمی حرکتی، 93 معلول ضایعه نخاعی، 567 نابینا، 521 ناشنوا، 1091 معلول کم توان ذهنی، 370 معلول روانی مزمن و 388 نفر سالمند هستند.

وی بیان کرد: از این تعداد معلولان تحت پوشش بهزیستی رفسنجان، 380 نفر معلول دانش آموز و 35 نفر دانشجو هستند.

رییس اداره بهزیستی رفسنجان به موضوع مناسب سازی محیط شهری برای معلولان پرداخت و گفت: مناسب سازی خوب نیست و روان سازی برای معلولان مهیا نیست.

شهردار رفسنجان در این زمینه همراه است اما مهندسان فنی کار خود را انجام می دهند، مثلا در یک بوستان با مساحت زیاد چرا باید فقط یک رمپ برای معلولان دیده شود؟ مرکز فیزیوتراپی بهزیستی تعطیل نیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نارضایتی بهزیستی رفسنجان از عدم همکاری بانک ها برای پرداخت تسهیلات به معلولان

نارضایتی بهزیستی رفسنجان از عدم همکاری بانک ها برای پرداخت تسهیلات به معلولان