مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 13:052023-12-10سياسي

فلاحی: وتوی قطعنامه آتش بس توسط آمریکا ننگ بر دامن بشریت است


نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: وتوی قطعنامه آتش بس توسط آمریکا ننگ بر دامن بشریت است که تصمیم و سرنوشت را به نظر متجاوزانی چون آمریکا گره زده اند.

- نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: وتوی قطعنامه آتش بس توسط آمریکا ننگ بر دامن بشریت است که تصمیم و سرنوشت را به نظر متجاوزانی چون آمریکا گره زده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: جنایات رژیم صهیونیستی با پشتیبانی آمریکای جنایتکار همچنان ادامه دارد و آشکار شدن بخشی از وحشی گری های پشت پرده که پدران را مقابل کودکانشان برهنه می کنند و سپس به قتل می رسانند که این خوی حیوانات وحشی است.

از سوی دیگر وتوی قطعنامه آتش بس توسط آمریکا ننگ بر دامن بشریت است که تصمیم و سرنوشت را به نظر متجاوزانی چون آمریکا گره زده اند که تاکنون به بیش از 60 جنگ دامن زده و به کشورهای متعددی تجاوز کرده است.

وی در ادامه اظهار کرد: امید است همانگونه که به برکت خون کودکان و زنان غزه، جهانی بیدار شده این سیل بیداری گسترده شود تا به مقام عمل و کنار زدن این نوع قوانین جنگلی بین المللی بینجامد و از ملت های کشورهای مسلمان می خواهیم ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین دولت های حامی و خائن یا بی خاصیت کشورهای خود را تعیین تکلیف ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلاحی: وتوی قطعنامه آتش بس توسط آمریکا ننگ بر دامن بشریت است

فلاحی: وتوی قطعنامه آتش بس توسط آمریکا ننگ بر دامن بشریت است