مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 13:152023-12-19سياسي

عذرخواهی خبرنگاری که تشییع شهدا را «نمایش تراژیک و عذاب آور» خوانده بود


خبرنگاری که مراسم تشییع شهدا را «نمایش تراژیک و عذاب آور» خوانده بود، پس از انتشار ویدیویی از فرمانده کمیته تفحص شهدا از خانواده شهدا عذرخواهی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، چند روز پیش همزمان با سالگرد شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها پیکر مطهر 280 شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور ده ها هزار نفر از مردم سراسر کشور تشییع شد.

یکی از خبرنگاران فعال در توییتر شبهه ای را در این باره مطرح کرده بود و نوشته بود: سیدمحمد باقرزاده، فرمانده کمیته جست وجوی مفقودین، شب گذشته فیلمی در این باره منتشر کرد که در آن تصاویر تفحص یکی از شهدای پاسدار عملیات خیبر در جزیره مجنون جنوبی عراق به نمایش گذاشته می شود.

او در این فیلم می گوید: فرآیند پیدا شدن این شهید و محل برجای ماندن او به خوبی گویای این معناست که این شهید چگونه پیدا شده؟ کجا پیدا شده؟ در چه عمقی از خاک قرار داشته؟ الان چه پیامی را می تواند برای آن افرادی که در مورد چگونگی پیدا شدن این شهدا شبهه می کنند بدهد؟  آن چیزی که داخل تابوت ها قرار می گیرد چیست؟ چند روز پیش خانم خبرنگاری به این قضیه شبهه کرد و حالا این شهید عزیز پاسخ می دهد.

فیلم را ببینید:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عذرخواهی خبرنگاری که تشییع شهدا را «نمایش تراژیک و عذاب آور» خوانده بود

عذرخواهی خبرنگاری که تشییع شهدا را «نمایش تراژیک و عذاب آور» خوانده بود