مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 18:552023-12-08سياسي

16 آذر نماد آگاهی جنبش دانشجویی است


حسین زنجانی راینی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی حرفه ای شهید چمران استان کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 16 آذر گفت: - حسین زنجالنی راینی گفت: روز دانشجو روزی است که جنبش دانشجویی، استقلال خواهی و مخالفت با استعمار را به نمایش گذاشت تا همیشه به عنوان پرچمدار بیداری و نماد آگاهی در تاریخ باقی بماند.

حسین زنجانی راینی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی حرفه ای شهید چمران استان کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 16 آذر گفت: شانزدهم آذر ماه یادآور آزادگی و استکبار ستیزی دانشجویان مسلمان است که سینه خود را در برابر استبداد و استعمار سپر کردند و آزادگی و ظلم ستیزی ملت بزرگ ایران را در تاریخ ثبت نمودند.

او افزود: روز دانشجو روزی است که جنبش دانشجویی، استقلال خواهی و مخالفت با استعمار را به نمایش گذاشت تا همیشه به عنوان پرچمدار بیداری و نماد آگاهی در تاریخ باقی بماند.

وی اظهار داشت: بدون شک، نقش موثر دانشجویان به عنوان عناصر اصلی جامعه دانشگاهی در عرصه های مختلف علمی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشور بر کسی پوشیده نیست و دانشجویان ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس و سال های پس از آن در سنگر های جهاد، بازسازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 آذر نماد آگاهی جنبش دانشجویی است

16 آذر نماد آگاهی جنبش دانشجویی است