مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 09:002023-12-04بين الملل

اجلاس رهبران راست افراطی اروپا در ایتالیا


رهبران احزاب راست افراطی اروپا در ایتالیا وعده تغییر شکل دادن به اتحادیه اروپا و سیاست هایش با بسیج نیروهای خود برای انتخابات سال آینده میلادی پارلمان اروپا را دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، احزاب راست افراطی اروپا که در پی پیروزی ماه گذشته میلادی حزب خیرت ویلدرز ، سیاستمدار اسلام ستیز در هلند انگیزه پیدا کرده اند، نشستی را روز یکشنبه در شهر فلورانس ایتالیا برگزار کردند.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، در این نشست که در پی پیروزی غافلگیر کننده حزب خیرت ویلدرز ، سیاستمدار اسلام ستیز هلندی موسوم به حزب آزادی در انتخابات سراسری ماه گذشته میلادی هلند برگزار شد، احزاب راست افراطی متعلق به حدود 12 کشور گرد هم آمدند.

حاضران در این نشست، وعده شکل دهی دوباره به اتحادیه اروپا از جمله با تشدید سخت گیری به مهاجران و تخفیف دادن سیاست های اقلیمی برای حمایت از مشاغل و صنایع را دادند.

ماتئو سالوینی ، معاون نخست وزیر ایتالیا که میزبان این اجلاس بود گفت: ماموریت ما این است که بتوانیم در پارلمان اتحادیه اروپا تبدیل به دست کم سومین فراکسیون بزرگ بعد از راست های میانه رو و سوسیالیست ها شده و قاطع باشیم.

در حال حاضر فراکسیون راست های افراطی در مجلس اتحادیه اروپا موسوم به گروه دموکراسی و هویت راست تندرو ششمین فراکسیون بزرگ ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاس رهبران راست افراطی اروپا در ایتالیا

اجلاس رهبران راست افراطی اروپا در ایتالیا