مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 11:402023-11-22اقتصادي

«استعلام» اشتراک صندوق بازنشستگی کشوری، در دفاتر پیشخوان دولت فعال شد


صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد که از این پس خدمت «استعلام اشتراک صندوق بازنشستگی کشوری» در تمامی دفاتر پیشخوان دولت در سراسر کشور قابل انجام است.

- استعلام اشتراک صندوق بازنشستگی کشوری، در دفاتر پیشخوان دولت فعال شد صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد که از این پس خدمت استعلام اشتراک صندوق بازنشستگی کشوری در تمامی دفاتر پیشخوان دولت در سراسر کشور قابل انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس این اطلاعیه، خدمت استعلام اشتراک صندوق پس از توسعه و تغییر زیرساخت لازم و بعد از مدتی وقفه، مجدد راه اندازی شده و از 27 آبان ماه 1402 در کلیه دفاتر پیشخوان دولت درحال ارائه شدن است.

رسید چاپی تحویلی به مراجعه کننده همراه با مهر دفتر پیشخوان، شامل نوع ارتباط فرد با صندوق از قبیل بازنشسته، شاغل، وظیفه بگیر یا فاقد ارتباط فرد با صندوق به همراه اطلاعات دیگری از قبیل دستگاه محل خدمت، تاریخ برقراری حکم بازنشستگی یا تاریخ قطع ارتباط با صندوق به فراخور وضعیت فرد است.

براساس نرخ مصوب سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، هزینه خدمت استعلام مشترکین 7800 تومان است.

گفتنی است، با اجرای این طرح، بازنشستگان و افراد مختلف برای دریافت استعلام اشتراک با صندوق بازنشستگی کشوری دیگر نیازی به مراجعه به مدیریتهای استانی صندوق در مراکز استانها نبوده و دریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«استعلام» اشتراک صندوق بازنشستگی کشوری، در دفاتر پیشخوان دولت فعال شد

«استعلام» اشتراک صندوق بازنشستگی کشوری، در دفاتر پیشخوان دولت فعال شد