مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 09:102023-12-02اقتصادي

رویداد «کرمان 1404» کلید خورد


دبیرخانه رویداد کرمان 1404 با محوریت توسعه گردشگری و با دبیری طبیب زاده رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان آغاز به کار کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، صبح امروز شنبه 11 آذرماه فداکار استاندار کرمان در نودودومین شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی حکم دبیری سید مهدی طبیب زاده رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان برای رویداد کرمان 1404 با محوریت توسعه گردشگری را اعطا کرد.

هواپیمایی ماهان در کرمان هتل سازی می کند در همین حال استاندار کرمان با اشاره به ظرفیت های استان در زمینه های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی بیان کرد: در کویر استان کرمان ظرفیت هایی وجود دارد که حتی برخی از این ظرفیت ها هنوز معرفی هم نشده است.

محمدمهدی فداکار اظهار داشت: رویداد گردشگری کرمان 1404 شکل گرفته است و شرکت هواپیمایی ماهان هتل 5 طبقه در کرمان احداث می کند تا زیرساخت های گردشگری در این خطه افزایش یابد.

وی عنوان کرد: باید رویدادهای بزرگ و متفاوت را برگزار کنیم تا مردم در سراسر جهان بتوانند کرمان را بشناسند و اگر تاکنون این اتفاق نیفتاده است، خودمان مقصر هستیم.

وی با اشاره به اینکه کرمان یک استان چهار فصل است، اضافه کرد: ظرفیت های کویر، ارتفاعات، محصولات متنوع کشاورزی از جمله زمینه ها برای معرفی داشته های استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد «کرمان 1404» کلید خورد

رویداد «کرمان 1404» کلید خورد