مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 09:302023-11-25اقتصادي

انتقال آب از خلیج و سد سلمان مشکل آب بیرم را حل می کند


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس گفت: بخش بیرم بدون منبع آب است و آب مناسب ندارد، در این راستا تعدادی چاه حفر شده است تا آب شرب با کیفیت مناسب به مردم برسد و تلاش های زیادی انجام شده تا مردم آب پایدار داشته باشند که از دو مسیر در حال پیگیری است.

- علی جان صادق پور در گفتگو تفصیلی با خبرگزاری فارس در شیراز درباره جزییات فعالیت این شرکت و پروژه های در دست اجرا اظهار داشت: بالا بودن تعداد شهرها و روستاها، تنوع اقلیمی و گستردگی جغرافیایی سبب شده است آبفا استان فارس یکی از شرکت های بزرگ کشور محسوب شود.

  وی ادامه داد: همچنین به لحاظ پراکندگی و تعدد شهرها و روستاهای استان فارس جزء رتبه های اول به حساب می آییم، در این راستا 1400 منبع آب شامل چاه، چشمه و قنات برای آبرسانی به جمعیتی بیش از 3 میلیون نفر را در اختیار داریم.

او گفت: ما در استان فارس 4200 روستا و 120 شهر داریم که برخی به صورت مستقیم و برخی به صورت خدمات تامین آب می شوند.

وی افزود: 32 هزار کیلومتر شبکه آبرسانی، 4 تصفیه خانه آب و یک میلیون و 150 هزار اشتراک آب در استان فارس منهای شهر شیراز وجود دارد که به صورت 24 ساعته خدمات دریافت می کند که این گستردگی نیازمند مدیریت جامع و فنی است، علاوه بر شبکه ها و تاسیسات، دستگاه های پمپاژ، تاسیسات مکانیکی و غیره نیز پشتوانه آبی است که از طریق ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال آب از خلیج و سد سلمان مشکل آب بیرم را حل می کند

انتقال آب از خلیج و سد سلمان مشکل آب بیرم را حل می کند