مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 20:202023-12-05اقتصادي

با ارائه بسته های تشویقی بخش دولتی و خصوصی را در تحقق جوانی جمعیت دخیل کنیم


استاندار فارس بر ضرورت همراهی همه دستگاه ها، نهادها، مؤسسات دولتی و خصوصی برای افزایش جمعیت و جوانی جمعیت تأکید کرد و گفت: باید با ارائه بسته های تشویقی موسسات دولتی و بخش خصوصی را در این عرصه دخیل کنیم.

- ایسنا/فارس استاندار فارس بر ضرورت همراهی همه دستگاه ها، نهادها، مؤسسات دولتی و خصوصی برای افزایش جمعیت و جوانی جمعیت تأکید کرد و گفت: باید با ارائه بسته های تشویقی موسسات دولتی و بخش خصوصی را در این عرصه دخیل کنیم.

محمدهادی ایمانیه امروز، 14 آذر ماه در قرارگاه اجتماعی استان فارس، موضوع کاهش طلاق و پیشگیری از آن را مورد اهمیت دانست و گفت: کاهش طلاق در ذخیره افزایش جمعیت، جوانی جمعیت و فرزندآوری نقش بسیار مهمی ایفا می کند.

در بعضی موارد آمارها کاهش طلاق را روایت می کنند اما در مقابل ازدواجی صورت نگرفته است که منجر به طلاق شود.

استاندار فارس با تأکید بر اینکه باید مراقب بود تا آمارهای ارائه شده با حقیقت همخوانی داشته باشد، افزود: وقتی ازدواجی انجام نشده، کاهش طلاق نیز بی معناست، پس آمارها حتماً با در نظر گرفتن همه جوانب و تطابق با حقیقت بیان شود.

وی تصریح کرد: تمام جلسات، سخنرانی ها، رونمایی ها و پیگیری ها باید منجر به افزایش ازدواج و فرزندآوری و کاهش طلاق شود و در نهایت همزمان با افزایش جمعیت، به ویژه جمعیت جوان روبه رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با ارائه بسته های تشویقی بخش دولتی و خصوصی را در تحقق جوانی جمعیت دخیل کنیم

با ارائه بسته های تشویقی بخش دولتی و خصوصی را در تحقق جوانی جمعیت دخیل کنیم