مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 22:552023-11-29سياسي

بررسی ظرفیت ها و چالش های گردشگری در تبریز


میزگرد «راه های رفع موانع گردشگری در استان آذربایجان شرقی» به همت خانه توسعه آذربایجان و با حضور اساتید دانشگاهی و فعالان عرصه گردشگری در محل اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی میزگرد راه های رفع موانع گردشگری در استان آذربایجان شرقی به همت خانه توسعه آذربایجان و با حضور اساتید دانشگاهی و فعالان عرصه گردشگری در محل اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد.

رحیم حیدری، دبیر میزگرد راه های رفع موانع گردشگری در آذربایجان شرقی در ابتدای این نشست، با بیان این که تصویر مقصد، ذهنیتی است که توریست ها از مقصد دارند و به سه بخش قبل، حین و بعد از سفر تقسیم می شود، اظهار کرد: تصویر گردشگر نسبت به مقصد ناشی از ویژگی های اقتصادی، اجتماعی، جغرافیای طبیعی مقصد و تعامل متقابل میهمان و میزبان و کلیه عوامل بازاریابی و توسعه گردشگری شکل می گیرد.

گردشگری به عنوان یک صنعت و خدمات، ویژگی هایی دارد که هیچ یک از صنایع ندارند و بسیاری از کشورها از آن به عنوان گذرنامه توسعه یاد می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی، جایگزین ناپذیری سفر، صادرات نامریی، نرخ تولید شغل، صنعت صلح، بزرگترین صنعت دنیا، صنعت حامی فقرا، تنها مزیت نسبی ایران و تنها گذرنامه رشد و توسعه ایران را از جمله ویژگی های منحصر به فرد اقتصاد گردشگری در کشورمان دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی ظرفیت ها و چالش های گردشگری در تبریز

بررسی ظرفیت ها و چالش های گردشگری در تبریز