مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 10:552023-12-12دانش

استاد دانشگاه شریف عضو آکادمی علوم جهان شد


دکتر عبدالرضا سیم چی، استاد دانشکده مهندسی و علم مواد دانشگاه صنعتی شریف و پژوهشگر برجسته کشور به عنوان عضو آکادمی علوم جهان تواس(TWAS) انتخاب شد.

- دکتر عبدالرضا سیم چی، استاد دانشکده مهندسی و علم مواد دانشگاه صنعتی شریف و پژوهشگر برجسته کشور به عنوان عضو آکادمی علوم جهان تواس(TWAS) انتخاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نشست اخیر آکادمی جهانی علوم برای توسعه علم در کشورهای در حال توسعه (TWAS)، دکترعبدالرضا سیم چی، استاد دانشکده مهندسی و علم مواد دانشگاه صنعتی شریف به جمع اعضای این آکادمی پیوست و به عنوان یکی از 47 عضو جدید آکادمی علوم جهان (TWAS) انتخاب شد.

دکتر عبدالرضا سیم چی که تحصیلات کارشناسی تا دکتری خود را در رشته مهندسی مواد در دانشگاه صنعتی شریف گذرانده، جزء فهرست یک درصد برتر محققان در رشته تخصصی خود و برنده جوایز معتبر ملی و بین المللی از جمله جایزه جشنواره بین المللی خوارزمی در سال 1382، جایزه پژوهشگر برتر کشوری در سال 1393، جایزه علامه طباطبایی بنیاد ملی نخبگان در سال 1393، جایزه استاد نمونه کشوری در سال 1400، مدال طلا و جایزه مخترع جوان برتر سازمان جهانی مالکیت فکری در سال 2003، جایزه انجمن متالورژی پودر اروپا (EPMA) در سال 2003 برای توسعه و ثبت اختراع یک ماده جدید به نام LaserTool برای پخت مستقیم لیزری فلزات، فلوشیپ پژوهشی مؤسسه فراونهو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد دانشگاه شریف عضو آکادمی علوم جهان شد

استاد دانشگاه شریف عضو آکادمی علوم جهان شد