مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 14:102023-12-21سياسي

بازار مناسب برای تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب فراهم شود


نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: طراحان و تولیدکنندگان حوزه عفاف و حجاب باید مورد حمایت قرار بگیرند و بازار مناسبی برای ارائه این محصولات چه به صورت نمایشگاه های مقطعی و چه نمایشگاه های دائمی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ظهر امروز در افتتاحیه نمایشگاه عفاف و حجاب در بوشهر با قدردانی از مسوولین و تولید کنندگان، اظهار داشت: عفاف و حجاب یک فریضه ضروری دین است و طبق بیانات مقام معظم رهبری خلاف آن حرام شرعی و سیاسی است.

وی افزود: لازم است همگان به شکل همه جانبه در عرصه فرهنگ سازی، زمینه سازی تولید پوشاک اسلامی با آرایه های عفاف و حجاب و بحث های نظارتی به اشکال مختلف تلاش کنند.

  وی گفت: یکی از کارهایی که در ایران به ویژه در استان بوشهر باید صورت بگیرد حمایت از تولیدکنندگان کالاهای عفاف و حجاب است؛ طراحان و تولیدکنندگان برای گسترش کارهای خود باید مورد حمایت قرار بگیرند و بازار مناسبی برای ارائه این محصولات چه به صورت نمایشگاه های مقطعی و چه نمایشگاه های دائمی داشته باشند.

وی با بیان اینکه تمام ستادهای نمازجمعه در روز جمعه و در تمام استان برای ارائه کالا در اختیار تولیدکنندگان قرار بگیرد، اظهار کرد: مسوولین بانکی تسهیلات را در این رابطه قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار مناسب برای تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب فراهم شود

بازار مناسب برای تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب فراهم شود