مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 08:002023-11-23اقتصادي

اجرای بیش از 31 هزار طرح اشتغال زایی بنیاد برکت در خوزستان


مدیر طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت گفت: طی اقدامات خود توانستیم 31 هزار و 450 طرح را در استان خوزستان به اجرا در آوریم و این اقدام توانسته است نزدیک به 100 هزار فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم در استان ایجاد کند.

- محسن مردعلی مدیر طرح های اشتغال زایی بنیاد برکت در گفت و گو با خبرنگار فارس در ایذه اظهار کرد: بنیاد برکت در راستای رسالتی خود، در حوزه محرومیت زدایی و اشتغال زایی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته مناطق مختلف کشور اقدامات اجرایی خود را انجام می دهد.

وی با بیان اینکه به استان خوزستان به شکل ویژه پرداخته شده است و استان اول ما در حوزه حمایتی است افزود: در حوزه ی محرومیت زدایی و اشتغال زایی و به لحاظ ضریب اجرای طرح، ضریب قابل قبولی را داشته است.

مدیر طرح های اشتغال زایی بنیاد برکت با اشاره به فعالیت 65 نفر از مجریان و تسهیل گران خود در استان خوزستان ادامه داد: طی اقدامات خود توانستیم 31 هزار و 450 طرح را در استان خوزستان به اجرا در آوریم و این اقدام توانسته است نزدیک به  100 هزار فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم در استان ایجاد کند.

مردعلی با بیان اینکه کل حجم سرمایه گذاری و مشارکت آورده ای که خود مردم در این طرح داشته اند چهار هزار و 700 میلیارد تومان است افزود: این عدد بسیار تاثیرگذاری بوده و توانسته چهره ی خوبی از فرهنگ و چارچوب اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 31 هزار طرح اشتغال زایی بنیاد برکت در خوزستان

اجرای بیش از 31 هزار طرح اشتغال زایی بنیاد برکت در خوزستان