مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-18بين الملل

هشدار کارشناس نظامی نسبت به ائتلاف کشورهای عربی با آمریکا علیه ارتش یمن


یک کارشناس نظامی یمنی تاکید کرد، مشارکت هر کشور عربی در ائتلاف آمریکایی، تمام زیرساخت های اقتصادی و استراتژیک آن را به هدفی مشروع برای ما و جنگ منطقه ای بسیار بزرگی تبدیل خواهد کرد.

- یک کارشناس نظامی یمنی تاکید کرد، مشارکت هر کشور عربی در ائتلاف آمریکایی، تمام زیرساخت های اقتصادی و استراتژیک آن را به هدفی مشروع برای ما و جنگ منطقه ای بسیار بزرگی تبدیل خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عزیز راشد، کارشناس مسایل نظامی و راهبردی یمن در صنعا در گفت وگویی با خبرگزاری اسپوتنیک روسیه اظهار کرد: ارتش یمن غافلگیری ها و سلاح های بازدارنده بسیاری برای مقابله با هر گونه حمله آمریکایی-اسراییلی و یا هم پیمانان آنها دارد.

راشد گفت: ما امکانات و توانمندی های نظامی در اختیار داریم و علاوه بر آن درستی این مساله نیروی دیگری برای حمایت از ما در کنترل استراتژیک دریای سرخ است، فناوری های نوین و تجهیزاتی را در اختیار داریم که قادر به رصد و رهگیری و جمع آوری اطلاعات از تمامی کشتی هایی هستند که وارد دریای سرخ می شوند و این علاوه بر تسلیحات دریایی مناسبی است که قادر به هدف قرار دادن تمام انواع کشتی های ائتلاف دشمن هستند.

این کارشناس مسایل نظامی و استراتژیک یمنی تصریح کرد: در حال حاضر وجود هرگونه ائتلاف بین المللی در دریای سرخ به منزله انگیزه ای برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار کارشناس نظامی نسبت به ائتلاف کشورهای عربی با آمریکا علیه ارتش یمن

هشدار کارشناس نظامی نسبت به ائتلاف کشورهای عربی با آمریکا علیه ارتش یمن