مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 22:452023-12-20سياسي

وزیرکشور: معتادان بهبود یافته به چرخه اشتغال برگردند


وزیر کشور با بیان اینکه مایه خرسندی است مجموعه بازپروری (مرکز ترک اعتیاد ماده 16 ) استان مازندران با همکاری سپاه کربلا انجام شده است، گفت: - ایسنا/مازندران وزیر کشور با بیان اینکه مایه خرسندی است مجموعه بازپروری (مرکز ترک اعتیاد ماده 16 ) استان مازندران با همکاری سپاه کربلا انجام شده است، گفت: انتظار ما از سپاه این است که افراد در این مرکز بهبود پیدا کنند و به چرخه اشتغال برگردند.

احمد وحیدی شامگاه 29 آذرماه در آیین افتتاح مرکز دولتی نگهداری، درمان و کاهش آسیب اعتیاد استان مازندران در شهرستان بابل، اظهار کرد: اعتیاد شخصیت و هویت انسان را از بین می برد.

چرا ما نمی توانیم این فرهنگ را به جوانان بفهمانیم که این راه اعتیاد جز بی فرهنگی و بیچارگی نیست؟ حیف است یک انسان شخصیت خود را ذلیلانه از بین ببرد.

وی با قدردانی از کسانی که بعد از اعتیاد بهبود پیدا می کنند، افزود: چیزی مهم تر از آن که یک حیات جدیدی به انسان داده می شود، وجود ندارد.

وزیر کشور با بیان اینکه مایه خرسندی است که این مجموعه با همکاری سپاه کربلا انجام شده است، گفت: انتظار ما از سپاه این است افراد اینجا بهبود پیدا کنند و به چرخه اشتغال برگردند.

این مسئول افزود: این مرکز حدود هفت هکتار است که فضای خوبی دارد و ما باید میزان بهبود را حداقل به 70 یا 80 درصد برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیرکشور: معتادان بهبود یافته به چرخه اشتغال برگردند

وزیرکشور: معتادان بهبود یافته به چرخه اشتغال برگردند