مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 12:352023-12-06اقتصادي

گاز رایگان و پاداش؛ تشویق مشترکان خوش مصرف گاز استان یزد


سرپرست شرکت گاز استان یزد با اشاره به طرح تشویقی مشترکین در حد الگوی مصرف بهینه، از رایگان بودن قبض گاز مشترکینی که 10 تا 35 درصد مصرف گاز خود را نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش دهند، - ایسنا/یزد سرپرست شرکت گاز استان یزد با اشاره به طرح تشویقی مشترکین در حد الگوی مصرف بهینه، از رایگان بودن قبض گاز مشترکینی که 10 تا 35 درصد مصرف گاز خود را نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش دهند، خبر داد.

حامد خواجوی در این باره در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به پوشش 100 درصدی جمعیت شهری یزد با برخوداری 24 شهر این استان از نعمت گاز، افزود: با برخورداری 12 روستای دیگر استان از نعمت گاز و افزایش روستاهای دارای شبکه گاز استان به 726 روستا، هم اکنون 98.

3 درصد از روستاهای استان نیز از این نعمت خدادادی بهره مند هستند.

وی تعداد مشترکان حال حاضر گاز در استان را بالغ بر 535 هزار مورد ذکر کرد و با بیان این که 470 هزار مشترک در بخش خانگی هستند، گفت: دولت در راستای تشویق مشترکان خانگی در حد الگوی مصرف بهینه، متناسب با میزان تعریف شده پلکانی تعرفه گاز بها، مشوقهایی را در نظر گرفته است.

خواجوی خاطرنشان کرد: براساس این طرح تشویقی، هر مشترک خانگی که مصرف گاز خود را از 16 آذر تا 15 اسفند نسبت به دوره مشابه سال قبل بین 10 تا 35 درصد کاهش دهد، مشمول پاداش صرفه جویی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاز رایگان و پاداش؛ تشویق مشترکان خوش مصرف گاز استان یزد

گاز رایگان و پاداش؛ تشویق مشترکان خوش مصرف گاز استان یزد