مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 12:262023-12-02سياسي

آیت الله اعرافی: امر به معروف از افضل فضائل است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر گرجی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم، ضمن تسلیت ایام فاطمیه(س)، اظهار کرد: باید ابراز و احساس هم بستگی با مردم مظلوم فلسطین داشته باشیم و برای نابودی رژیم اسراییل دعا کنیم.

وی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر، افضل فضائل است، مطرح کرد: زمینه سازی، پشتیبانی و فعال کردن ظرفیت امر به معروف ارزش خاصی دارد.

مدیر حوزه های علمیه با بیان اینکه امروز با امواج ضد فرمان های الهی مواجه هستیم، عنوان کرد: دشمن تمرکز ویژه ای در این عرصه دارد و فعالیت در زمینه امر به معروف و نهی از منکر دشوار شده است.

وی با اشاره به اینکه همزمانی تلاش برای امر به معروف و نهی از منکر با گسترش گفتمان انقلاب اسلامی ارزشمند است، خاطرنشان کرد: چهارمین ارزش نیز تلاش برای امر به معروف و نهی از منکر در شهر قم که شهر اهل بیت(ع) نام دارد، است.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه این ارزش ها باید برای آمران به معروف نیز تبیین شود، تصریح کرد: اقدام علمی، آسیب شناسی و نکته سنجی علمی باید متناسب با فریضه امر به معروف و نهی از منکر شکل بگیرد.

وی با اشاره به اینکه هر اقدامی که علمی باشد، ارتقا پیدا کرده و اثرگذار خواهد بود، یادآور شد: مطالعات اجتماعی، موردی و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله اعرافی: امر به معروف از افضل فضائل است

آیت الله اعرافی: امر به معروف از افضل فضائل است