مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 16:002023-12-02فرهنگي

نباید حاکمیت محتوایی در سینما با غلبه کمدی تضعیف شود


مدیر پردیس سینمایی آزادی در نشست مشترک سازمان سینمایی سوره حوزه هنری و سازمان سینمایی گفت: نباید حاکمیت محتوایی در صنعت سینما در درازمدت با غلبه ژانر کمدی تضعیف شود و این وظیفه مهم بر دوش سازمان سینمایی و شورای صنفی است.

- مدیر پردیس سینمایی آزادی در نشست مشترک سازمان سینمایی سوره حوزه هنری و سازمان سینمایی گفت: نباید حاکمیت محتوایی در صنعت سینما در درازمدت با غلبه ژانر کمدی تضعیف شود و این وظیفه مهم بر دوش سازمان سینمایی و شورای صنفی است.

مدیران و معاونان سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیران سازمان سینمایی سوره حوزه هنری دیدار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی به همراه جمعی از مدیران و معاونان سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری، حمیدرضا جعفریان رییس سازمان سینمایی سوره و جمعی از مدیران این سازمان دیدار کردند.

در این دیدار صمیمی، روسا و مدیران دو سازمان با تاکید بر هماهنگی و هم افزایی این دو نهاد برای همکاری های متقابل در راستای اعتلای آثار انقلاب و دفاع مقدس اعلام آمادگی کردند.

سیدامیر جاوید، دستیار رییس حوزه هنری ابتدای این نشست بیان کرد: امیدواریم که این نشست ها و به طبع آن گفتگوی هایی که شکل می گیرد، منشا خیر و برکت برای هم ما باشد و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید حاکمیت محتوایی در سینما با غلبه کمدی تضعیف شود

نباید حاکمیت محتوایی در سینما با غلبه کمدی تضعیف شود