مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 17:152023-12-09اقتصادي

تکمیل پروژه های بزرگراهی استان اردبیل نیازمند 30 هزار میلیارد تومان اعتبار است


مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: جهت تکمیل پروژه های در حال احداث بزرگراهی استان اردبیل 30 هزار میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی از استان اردبیل محبوب حیدری اظهار کرد: جهت تکمیل پروژه های در حال احداث بزرگراهی استان اردبیل 30 هزار میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است و با مطالعات انجام یافته به 814 کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل نیاز داریم که 299 کیلومتر در مراحل تکمیل مطالعات جهت احداث بزرگراه قرار دارد.

وی افزود: 237 کیلومتر بزرگراه در سنوات گذشته احداث و تکمیل شده و مردم تردد و استفاده می کنند و در حال حاضر 278 کیلومتر احداث بزرگراه در سطح استان اردبیل اجرا می شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد: هم اکنون برخورداری استان از بزرگراه 27 درصد بوده و اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل پروژه های در دست احداث 30 هزار میلیارد تومان است.

حیدری گفت: نقش زیر ساخت حمل و نقل و توسعه شبکه بزرگراهی در توسعه سایر شاخص های اقتصادی بسیار مهم است که استان اردبیل با توجه به داشتن مرز مشترک با کشور آذربایجان و توسعه مضاعف پس از ایجاد مناطق آزاد، نیازمند ارتقاء راه های مواصلاتی جهت فراهم نمودن شرایط مطلوب و ایمن برای انتقال کالا به خارج از استان (کشور آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه های بزرگراهی استان اردبیل نیازمند 30 هزار میلیارد تومان اعتبار است

تکمیل پروژه های بزرگراهی استان اردبیل نیازمند 30 هزار میلیارد تومان اعتبار است