مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 18:452023-12-17بين الملل

چرا تلفات افسران و فرماندهان ارتش اسراییل در جنگ افزایش یافت؟


افزایش تلفات ارتش رژیم صهیونیستی به ویژه در مرحله دوم جنگ غزه و در حالی که درصد بالایی از کشته شدگان این ارتش فرمانده و افسران ارشد هستند، علامت سوال هایی را درباره این وضعیت نظامی صهیونیست ها به وجود می آورد.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - تسنیم نوشت: افزایش تعداد کشته شدگان ارتش رژیم صهیونیستی از میان افسران و فرماندهان ارشد این ارتش، طی روزهای اخیر توجه محافل و رسانه های عبری را به خود جلب کرده و عمده گزارش های جنگی این رسانه ها مربوط به تلفات ارتش اسراییل در جنگ و پنهان کاری مقامات نظامی و سیاسی این رژیم در این زمینه است.

جنگ در غزه برای اسراییل خوب پیش نمی رود جنگ در غزه خوب پیش نمی رود ، این عنوان گزارشی است که پرسنل نظامی رژیم صهیونیستی درباره شرایط میدانی جنگ غزه برای ارتش اسراییل تهیه کرده اند و افشای آمار جدید از تلفات ارتش صهیونیستی در جنگ به خوبی وضعیت آشفته آن در برابر رزمندگان مقاومت را به اثبات می رساند.

اطلاعات منابع نظامی رژیم صهیونیستی نشان می دهد از میان 445 نظامی این رژیم که در جنگ غزه کشته شده اند 119 نفر از آنها از افسران ارشد بوده اند و شامل 5 سرهنگ، 8 سرهنگ دوم، 43 سرگرد، 41 سروان و 11 ستوان می شوند.

60 تن از آنها نیز از افسران یگان های ویژه و نخبه ارتش اسراییل بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا تلفات افسران و فرماندهان ارتش اسراییل در جنگ افزایش یافت؟

چرا تلفات افسران و فرماندهان ارتش اسراییل در جنگ افزایش یافت؟