مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 15:002023-12-16اقتصادي

دیپلماسی دولت سیزدهم موجب افزایش تعاملات و توسعه اقتصادی خواهد شد


معاون امور هماهنگی زائرین و گردشگری استانداری فارس با تقدیر از اقدام صورت گرفته دولت در لغو روادید با 33 کشور، این تصمیم را اقدامی کم نظیر در اعتمادسازی و گشایش درهای دوستی به سمت جهان و موجب افزایش تعاملات با کشورها و توسعه اقتصادی دانست.

- ایسنا/فارس معاون امور هماهنگی زائرین و گردشگری استانداری فارس با تقدیر از اقدام صورت گرفته دولت در لغو روادید با 33 کشور، این تصمیم را اقدامی کم نظیر در اعتمادسازی و گشایش درهای دوستی به سمت جهان و موجب افزایش تعاملات با کشورها و توسعه اقتصادی دانست.

محمد فرخ زاده امروز، 25 آذرماه لغو روادید با 33 کشور از سوی دولت سیزدهم را گامی موثر در رونق گردشگری و اقدامی کم نظیر در اعتمادسازی و گشایش درهای دوستی به سمت جهان عنوان کرد و گفت: رویکرد دولت در برقراری روابط خوب سیاسی و دیپلماتیک با کشورهای همسایه، منطقه و سازمان های بین المللی همچون بریکس و شانگهای موجب افزایش تعاملات و همکاری ها و توسعه اقتصادی چند جانبه خواهد شد.

جانشین استاندار فارس در شورای توسعه گردشگری استان ادامه داد: ساخت و توسعه برنامه های فرهنگی و تقویت زیرساخت های گردشگری باید دو اقدام فوری در روزهای آتی کشور باشد.

وی تصریح کرد: مهم نیست تعدادی محدود از کشورهای رادیکال در مورد ایران چه رویکردی دارند، مهم این است که مثل همی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلماسی دولت سیزدهم موجب افزایش تعاملات و توسعه اقتصادی خواهد شد

دیپلماسی دولت سیزدهم موجب افزایش تعاملات و توسعه اقتصادی خواهد شد