مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 11:402023-12-11بين الملل

تظاهرات همبستگی با فلسطین در روز حقوق بشر در اروپا


تظاهرات در همبستگی با فلسطین روز یکشنبه در بلژیک، سوییس، آلمان و هلند برگزار شد و صدها تن خواستار آتش بس دائمی در غزه شدند.

- تظاهرات در همبستگی با فلسطین روز یکشنبه در بلژیک، سوییس، آلمان و هلند برگزار شد و صدها تن خواستار آتش بس دائمی در غزه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این رویداد به مناسبت روز حقوق بشر سازمان ملل متحد برگزار شد که هر سال در 10 دسامبر برگزار می شود و شرکت کنندگان پرچم فلسطین را حمل و در عین حال از عدالت و پایان دادن به درگیری در منطقه حمایت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآناتولی، تظاهرکنندگان بنرهایی با پیام آزادی برای فلسطین ، قتل عام در غزه را متوقف کنید و جنایات جنگی علیه کودکان را متوقف کنید به نمایش گذاشتند.

تظاهرکنندگان در بلژیک در مقابل ساختمان شهرداری در هوسدن زولدر تجمع کردند.

معترضان در برلین، پایتخت آلمان در مقابل مقر حزب سوسیال دموکرات (SPD)، ائتلاف اصلی در دولت آلمان تجمع کردند و خواستار آتش بس و توقف حملات رژیم صهیونیستی به غزه و فلسطینیان شدند.

آنها با سر دادن شعارهایی مانند آزادی برای فلسطین ، آزادی برای غزه ، هم اکنون آتش بس ، آلمان تأمین مالی می کند، اسراییل بمباران می کند و نسل کشی را متوقف کنید در زیر باران از مقابل کلیسای جامع برلین راهپیمایی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات همبستگی با فلسطین در روز حقوق بشر در اروپا

تظاهرات همبستگی با فلسطین در روز حقوق بشر در اروپا