مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 09:352023-11-27فناوري

اتصال 10 روستای خراسان شمالی به اینترنت پرسرعت VDSL


از ابتدای امسال، 10 روستای استان به اینترنت پرسرعت VDSL متصل شده است.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر مخابرات خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال، 10 روستای استان به اینترنت پرسرعت VDSL متصل شده است.

رسول علی اصغر پور اظهار کرد: تاکنون و در مدت یکسال گذشته، تجهیزات سرویس اینترنت بسیار پرسرعت VDSL در 10 روستای خراسان شمالی نصب و مورد بهره برداری قرار گرفته است که شامل روستاهای الخاص، تنسوان و بوانلو درشیروان، گسک، زنفت، قارضی از توابع بام و صفی آباد و کلاته میرزا رحیم از توابع شهرستان اسفراین، شهرآباد نیروی هوایی در شهرستان سملقان، بک پولاد در شهرستان مرزی راز و جرگلان و سیاهدشت از توابع فاروج است.

وی گفت: با نصب و راه اندازی سرویس اینترنت بسیار پرسرعت VDSL در روستای سیاهدشت فاروج، اهالی این روستا برای نخستین بار از مزایای این سرویس بهره مند شدند.

علی اصغرپور ادامه داد: در راستای ادامه روند توسعه ارتباطات مخابراتی و عدالت ارتباطی در نقاط مختلف شهری و روستایی، نخستین پروژه VDSL روستایی در شهرستان فاروج در روستای سیاهدشت با جمعیتی بالغ بر 600 نفر، نصب و راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان شمالی، وی بیان کرد: سرویس VDSL قابلیت ارائه سرعت بالا در ارسال و دریافت اطلاعات را دارد و متقاضیان روستاهای فوق می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال 10 روستای خراسان شمالی به اینترنت پرسرعت VDSL

اتصال 10 روستای خراسان شمالی به اینترنت پرسرعت VDSL